Saturday 31 December 2011

Nyårslöfte!

tänk att ännu ett år gått.. dagarna, veckorna och åren flyger förbi! på gott och ont.. När man var ung (typ mellan 14 och 19) tyckte jag tiden gick oändligt långsamt, bara tanken på  att vara trettio(nånting) var ofantligt långt borta! trettio var ju jättegammalt! Nu när man är här undrar man vart tog tiden egentligen vägen det var ju igår jag var tonåring! Jag känner mig ännu som tonåring! :) Jag tror nog alla bör värdesätta sin tid mer än vad man gör, njuta av livet så länge det går, för tiden går fort! Alldeles för fort!
Därför tänker jag i år avge ett nyårslöfte, det brukar jag aldrig göra men here goes: 2012 skall jag börja trivas med mig själv! Acceptera mig själv som jag är med fel och brister! Jag och gubben ämnar äta LCHF men om det inte får önskat resultat så får det vara så, jag får ta det då. Man behöver inte va perfekt bara man trivs med sig själv! :) det är mitt nyårslöfte!
Gott Nytt År!

No comments:

Post a Comment