Sunday 24 June 2012

Små delar av Paradiset..

Kalvholmen
 Midsommaren spenderades på två av mina favoritställen! Kalvholmen i Oravais och Digerberget i Monäs! Underbart väder och god mat + trevligt sällskap blev till en perfekt helg! Här följer ett bombardemang av bilder! :)
Utsikt från mor å fars villa!

Mamma vid villan..

Bastun..

stor å liten.. :)
Bilder från Digerberget, där har vi solat å simmat mest hela tiden..





Strandpromenad till Lotön




Söta lilla villan på Lotön som tillhör makens släktingar..

Jungfrun dansar i Jungfrudansen..


Trollskogen på Lotön..
Jungfrudansen på Lotön fascinerar mig verkligen, undrar varför dom gjort en sån där,  det skulle jag verkligen vilja veta!

Nåja nu har jag delat med mig av små delar ur mitt paradis iaf, hoppas ni alla haft en lika bra midsommar som jag! :)

/M





No comments:

Post a Comment