Saturday 16 June 2012

ja ja ja vet!

d e tusen år sedan jag bloggat! det bara blir så just nu! allt snurrar i en väldig fart å d e fullt upp precis HELA tiden! man tycker att man som vårdledig borde ha tid att blogga men nej, det har man inte alltid!
Snabb upptadering iaf! :) förra lördagen blev min far 60 år! å vi tog honom på en överraskningsmiddag till Solf Gästgivargård och en härlig vikingamiddag! det var verkligt skoj och kan rekommenderas!:)
bilder ska jag lägga upp då det hinns! Hann oxå med ett Ikea besök på söndagen! :)
Mamma å pappa har oxå gått å blivit med villa! :) kul! i Oravais på Kalvholmen har dom köpt en jättesöt liten villa å barnen å jag har hjälpt till att städa upp där å mysa till det lite! där kommer vi att spendera mycke tid ( å myggmedel) i sommar!
i helgen är det fälttävlan och ponny-FM  vid NURK å på söndag ska jag vara hinderdomare i terrängdelen! men först ska jag fixa lite bröllopsmat! :)
Vi har dessutom fått en kissekatt till i vårt hus! Han fick namnet Fjalar och är en Hemingway katt som Gusi (alltså han har 7 klor på tassarna) :) en söt liten krabat som regerar vårt hushåll!
dags att rusa vidare! Njut av sommaren!

/M


No comments:

Post a Comment