Friday 25 May 2012

lite allt möjligt..

ja här fortsätter våren med pollenplågan... har nu iaf kunnat va ute en del nu men täppt å svälld å så är jag ännu.. vi har varit förkylda/pollenkänsliga här hela veckan men idag har vi först haft besök av syster yster med barn och sen var vi en bit längre in i byn för playdate med en av Ellas dagklubbskompisar och hennes familj! roligt var det för stora och små! :)
i torsdags var jag på härligaste terrängturen ever med fin Kia, vet inte om hästen eller jag hade roligare, vi skritta, trava å galoppera å klättra å plaska.. :) Kia är tillsalu och om jag hade råd/tid sku ja int tveka en sekund, hon är en underbar häst! folk borde stå i kö för att köpa henne! :)
imogon ska jag igen ta en tur, få se vad vi hittar på då!
har nog inget destomer att säga men här kommer lite blandade bilder iaf....
eftersom vi numer dricker mjölk från svägerskans gård så tyckte jag det blev mysigt att förvara den såhär.. :)
har fått en del arvegods från Monäs och här är mina nya favoritmattor!

dålig färgkvalite på bilderna, dom är riktigt "lysande" i färgerna på riktigt!
Ella fick oxå nåt från gambä mommo, sin nya favvohatt! :)

Lycka är att ha en kusin att dela liven (å en glass) med..


å sötnöten som älskar att gunga! :)

å så där på tal om ärtsoppa så går köksplaneringen framåt med stormsteg! på tisdag kommer en planerare hit å visa vad hon ritat och ger offert på det och på torsdag tar jag svärfar med och far till nästa ställe å se vad dom har att erbjuda! :) ska bli så kul me nytt kök!! :)

sola lugnt!

/M




No comments:

Post a Comment