Tuesday 22 May 2012

Kort och gott..

Så suger våren just nu!! Jag KAN inte vara ute!! jag blir helt igenstockad och får svårt att andas så fort jag rör mig utomhus, snälla pollen försvinn!!
Annars har det varit en väldigt trevlig helg då vi blev bjudna på middag på lördag! Sååå god mat vi fick! och vi fick spendera välbehövlig tid med varandra utan barnen och med goda vänner! Hur mycket man än tycker om sina barn är jag av den åsikten att man behöver vara utan dem ibland oxå! så skönt att få slappna av en stund! Tur att vi har fammo å faffa som gärna ställer upp å sköter då och då, dom är guld värda! :)
Söndag började jag med att fara ut i terräng med Sabina å Sandra, en finfin länk i det härliga vädret! det finns nog inte mycket bättre än en tur i skog och mark i goda vänners lag!
å igår var det dagklubbsavslutning så nu har Ella sommarlov! å till hösten ska hon få börja på Kotten och det är nåt hon verkligen ser fram emot!
Imorgon ska vi å planera köket! spännande! kul att det äntligen händer nåt, ska bli spännande att se mina ideér på papper! :)
njut av våren ni som kan, jag vill ha regn.

/M

No comments:

Post a Comment