Thursday 18 October 2012

något alla beslutsfattare borde pröva på!

Igår spenderade jag hela dagen på vår bys skola! Hade lovat att hoppa in som köksa/städerska en dag då den ordinarie skulle vara ledig. När dom ringde blev jag jätteglad för skolorna hade ordnat dagar för kandidaterna där dom fick bekanta sig med skolorna och där lärarna fick ställa frågor men den dagen som vår by hade så kunde jag inte gå dit, typiskt!  Därför blev jag glad att kunna ställa upp och samtidigt få en chans att disskutera med lärare och elever och se hur vår skola fungerar och hur byggnaden är i skick o dyl.
Jag hade en jättebra dag igår, det var lärorikt och roligt och dessutom något alla som beslutar vart skolmedlen ska gå borde pröva på! Man ser ju verkligen var det borde satsas ur ett annat perspektiv! :)
Det om det, idag ska jag ta en ridtur med Brazilia innan vi ska bege oss mot Tropiclandia, vi hade lovat Ella att göra något speciellt på höstlovet och det är hennes val, hon älskar att simma och tropiclandia är favoritstället! Denna gång ska Aron få komma med oxå få se vad han gillar det! :)

No comments:

Post a Comment