Thursday 25 October 2012

Rösta på söndag!

Jag vill uppmana alla som läser detta att rösta på söndag! Många tycker att det är onödigt och känner att dom inte kan påverka ändå! Men där har ni fel! Att inte rösta är som att säga att ni är nöjda med allt som det är och att ni lägger besluten i andras händer, är det faktiskt så? är alla verkligen nöjda som det är? Om ni inte röstar så klaga inte då! Ni har då tagit ställning genom att inte rösta! Rösta kära vänner RÖSTA!
Med detta menar jag inte att ni måste rösta på mig! Ni får så gärna göra det om ni vill, jag blir tacksam för varje röst! :)
Om det är så att ni vill ha trygg skolväg för barnen i hela kommunen, förbättrad äldreomsorg, flexibel dagvård och om ni vill behålla Nyykaabi som Nyykaabi så då tycker ni som jag och i sånt fall så är min nummer 22. Jag lovar inte att jag ska göra si eller så men jag lovar att göra mitt allra bästa och kämpa för det jag tror på!
Oavsett vem du lägger din röst på är din röst viktig!
Jag är faktiskt nervös inför valet, men det går som det går, det har i varje fall varit intressant de senaste veckorna och jag har lärt känna många nya fina människor! :)

No comments:

Post a Comment