Sunday 15 April 2012

bildbomb!


 En glad kille innan kalasets början!
 Våran egen häxa!

vet inte varför jag gillar att fota bulla men..
Lite mer bilder av det goda som bjöds på Arons kalas..

Såhär blev tårtan, inte snygg men god! :)

En nöjd gosse som får prassla med papper...
Ella å kusin Jesse gosar..

Ibland får man bjuda på bilder av den osminkade sanningen.. 

Ella å Jesse som påskhäxor..

Ella, Massi å söta Juni vid påskbrasan..

Massi å Juni

Aron 1 år! Btw så är det syster yster som fotat dom foton som har bra skärpa... :) tex de här..

Ja ja vet att bilderna är i oordning men håll till godo... har även fixat så vem som helst kan kommentera här så please do! :) det tog ett tag för ni vet jag å datorer... 
Annars allt som vanligt, jag surar över vädret och är lite rastlös mest hela tiden! Kompis Chricki var hit å piggade upp mig igår dock, hon hade en extra biljett till Queen showen i Jstad nästa helg och jag får följa med! wohooo! ska bli jättekul!
Nåja det om det, idag blir det simhallsbesök med vänner och deras barn å Ella är mer än exalterad! Har fortfarande "stickanskovi" å försöker nu lära mig virka mormorsrutor oxå...
Må gott i fulvädret!

/M


No comments:

Post a Comment