Wednesday 4 April 2012

har inte bloggtorka utan tidsbrist!

som rubriken lyder alltså lider jag av tidsbrist! så much to do so little time! :) nåja liten uppdatering ska jag ge iaf!
Livet rullar på här och  nu har vi fått svar på Arons PH registrering... det var så att han har syra upp i halsen varje vaken minut...men inge alls på natten! MYCKET värre än vad jag trodde alltså... värre än va läkarna hade misstänkt oxå.. men bättre än astmadiagnosen han hade sen tidigare! Nu har vi då bytt ut medicinen Singulair mot Nexium å ska testa så i två veckor!
Mammahjärtat blödde då doktorn ringde och jag fick såååå dåligt samvete, hur har jag inte märkt detta tidigare? men läkarn sa att om nån ska ha dåligt samvete så är det dom på barnpoli, dom som ska tyda tecknen såg dom inte utan missdiagnostiserade till astma, inte konstigt dock för alla symptom tydde på det!
Jag tycker dom är så sympatiska och hjälpsamma där! Dom bryr sig verkligen och nu ska vi hoppas att vi får bukt med Arons mage så fort som möjligt! :)
Annars är han inne i väldigt gnällig period nu för han vill börja gå! å fort, han sku int ha tid att lära sig, han vill så mycke men kan så lite.. frustrerad liten kille som blir 1 år på söndag! Tiden rusar ju fram!
helgen spenderade vi med Ella på Tropiclandia! A fick vara med fammo och faffa så länge å E fick egen kvalitetstid med oss.. :) oxå behövligt! Vi hade jättebra där och E lärde sig dyka! jag slog rekordet i vattenrutchbanan (ofrivilligt) och kommer aldrig mer att åka i en sån! jag trodde på riktigt att jag skulle dö! å vi kunde nog ha tjäna miljoner på videon om nån sån sku finnnas... tror jag såg rätt så lustig ut... :)
Det om det! :) dags att börja städa/baka inför helgens firande! btw så hatar jag denna takatalvi som kom! jag vill ha riktig VÅR! NU!
(svanarna kommer i mängder nu så nog är väl våren på väg..)


/M

No comments:

Post a Comment