Saturday 26 November 2011

Nu e d Jul här i vårt hus...

..eller iaf lilla Jul! detta har vi firat med att pynta lite i huset...
 Den här väggbonaden som min mamma gjort åt mig tillsammans med gardinerna nedanför pryder köket.. :)

 å dagen till ära pyntades mina små guldkorn oxå! å sötare än så här är det svårt att bli! :)
min egen lilla pepparkaksgubbe! <3

 Vardagsrummet fick julgardiner och en stjärna...

Hallen fick nya gardiner oxå! sen bjöd vi hit min mor å far på lillajulmiddag som bestod av älgytterlår (marinerad och ugnsstekt) potatis, kokta grönsaker och grädd/lök sås... gott var det och myspysigt hade vi med tända ljus och sen knackade förstås lillajulgubben på dörren och kastade in små klappar åt barnen... mysigt värre alltså! :) nu är denna dag snart till ända här hos oss så hoppas ni alla därute får en riktigt trevlig lillajul! :)

No comments:

Post a Comment