Wednesday 16 November 2011

Ser en liten ljusning...

på förkylningsfronten.. eller ganska stor om jag ska va ärlig! Aron är mycket bättre i skick sen han fick pencillin! Han är nog nästan helt i skick skulle jag säga! Skönt att det äntligen börjar gå över! Hoppas bara vi ska hållas friska nu! :)

Idag bjöd jag hit syster yster och hennes barn så Ella å Jesse sku få leka lite.. :) Aron och Juni är ju ännu så små så di leker ju inte precis, men di verka uppskatt att träffas iaf! Di skratta och var glada dom små skatterna!
Jag slog på stort å laga älgköttbullar åt oss och bakade även kanelbullar till kaffet! Fast jag hade ju inte behövt baka för syrran hade köpt bakelser! synd att jag inte får äta såna ännu bara men jag fick maräng ist å d e oxå gott!
Sen for vi ut med barnen å Aron somna i vagnen så sött.. :) skönt att äntligen få börja va ut med honom igen! det känns som att bo i ett fängelse då man int ens sluppit ut om dagarna ett tag...
Därav känner jag oxå att jag måste ut ur huset, utan barn en sväng ikväll! måste få vara ensam en stund för att orka leka å busa hela dagarna! Tänker fara å kolla ut en ny jacka å sen på kaffe med Fru Palm.. :) har nå täcken å sånt åt hennes Pelle, eftersom jag är hästlös kan ju nån annan häst få användning av mina saker.. onödigt att dom samlar damm i garaget!

Nu ska jag läsa lite Vem böcker åt damen medan lillkillen sover!

No comments:

Post a Comment