Sunday 11 March 2012

This and that..

Jaha, häxan surtant syndromet varade rätt så länge denna gång, normalt sett är jag glad som en lärka eller arg som ett bi men sällan surar jag... denna gång var jag väldigt sur i flera dagar, inte ens solen kunde muntra upp mig.. Meeen det kunde en shopping tur och en ridtur! På fredagen åkte jag in till grannstaden för att se om jag kunde hitta några tyger.. eftersom jag ju otroligt nog gått å köpt en symaskin så behövs ju tyg oxå! 
Jag hittade faktiskt en helt nyöppnad affär å det fanns underbara tyger där, jag köpte tre stycken... :)
det första blev ett nattlinne till Ella! :) av det prickiga skall jag sy mössor och tyget med stjärnor skall bli till kuddar! Det var en jättebra tygaffär och personalen var väldigt trevliga! :) det lär bli fler besök dit!
Jag satte genast igång och ritade ett mönster och sydde ihop ett nattlinne! så här blev det:
Vi har oxå målat lite blomkrukor Ella å jag..

Eftersom jag har svarta fingrar ska vi skriva på dom vilken blomma som finns  i å hur dom ska vattnas... :) Ella vill förstås rita bilder på sina krukor!

Snart ska jag bege mig mot NURK för att va kantintant, de va länge sen så de blir nog kul! :)

No comments:

Post a Comment