Wednesday 7 March 2012

Trött å sur! (känsliga läsare varnas för häxan surtant syndromet)

Ja det beskriver mig idag! Natten var krånglig, Aron får tänder  i rasande fart nu, förra veckan kom två mittentänder uppe å nu kommer hörntänderna oppe... suck... å stackarn, det gör ju hemskt ont! :( och iom att det dessutom är fullmåne kan jag nog räkna minuterna jag sovit i natt... men ändå sku barnen upp före kl 6..
Även fast solen skiner har jag svårt att va positivi idag! Trodde ju att A sku sova länge på dagen då ist men nej... han har sovit två st halvtimmespass... då jag inte hunnit sitta ner ens för det är ju en massa mat som ska lagas och lilla diktatorn Ella ska underhållas! Fast vi hann ju faktiskt med att måla klart blomkrukorna så det var ju positivt!
Så har jag varit med A på krypskola på eftermiddagen oxå, han har väldigt starka å stela ben så vi är ti fyssen å jumppa lite, ska ännu en gång men sen borde det vara bra.. han vill ju inte samarbeta direkt utan försöker mest smita undan...
Den här dagen får nog ta slut nu, orkar inte mer, hoppas morgondagen blir bättre!
Det positivaste med denna dag är att gubben plockat undan stöket i huset å lagat mat tills vi kom hem från fyssen! massa plus i kanten där! :)
Lilla A e mestadels glad iaf fast det kommer tusen tänder samtidigt!
 //Surtanten

1 comment:

  1. Här har vi oxå haft en surtant till mor idag. Vi tar nya tag i mårrån!!!

    ReplyDelete